De laatste week in Nederland! - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Petra Visser - WaarBenJij.nu De laatste week in Nederland! - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Petra Visser - WaarBenJij.nu

De laatste week in Nederland!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

25 Februari 2015 | Nederland, Ermelo

Hoi! Allereerst, wat leuk dat je mijn blog leest! Terwijl ik dit typ, heb ik nog een week te gaan in Nederland voordat ik vertrek naar Australië en hoef ik nog maar 4 dagen te werken. Op mijn werk stel ik relaties op de hoogte dat ik vanaf volgende week tot 9 april op vakantie ben. Gisteren kreeg ik een berichtje terug: “eh, je bedoelt waarschijnlijk 9 maart?”. Nee, het is echt 9 april voordat ik weer terug ben! Ongelofelijk dat ik zo’n lange periode vrij heb gekregen van mijn werk en ook daadwerkelijk weg uit Nederland ben! Het wordt nu wel flink spannend en af en toe denk ik wel “waar ben ik aan begonnen!!”, maar het wordt vast supergaaf! :)

Wat is mijn planning? Even globaal genomen: ik ben van plan om in Sydney te starten en vanuit daar met de Greyhound (luxe bus) langs de oostkust van Australië te trekken om uit te komen in Cairns. Vanuit Cairns vlieg ik terug naar Sydney en vanuit Sydney terug naar Nederland. In de tussentijd zal ik regelmatig een blogje plaatsen op deze site om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen en natuurlijk om jullie een beetje jaloers te maken ;)

  • 26 Februari 2015 - 14:54

    Caminofrans:

    Hoi Petra,
    Veul plesier daorgins !! :-)
    Gegroet,
    Caminofrans

  • 26 Februari 2015 - 15:55

    Ronald:

    Veel plezier daar, pas goed op jezelf.

  • 26 Februari 2015 - 16:53

    Robert:

    Leuk, ga je blog zeker volgen!

  • 26 Februari 2015 - 21:31

    Yvon:

    Nog 7 nachtjes....En dan is t Petra time....

  • 27 Februari 2015 - 20:52

    Marieke:

    spannend hoor zusje!k ga je zeker volgen hier op je blog!

  • 03 Maart 2015 - 14:31

    Arriparrie:

    Alvast veel plezier :) kga je missen ;)

  • 03 Maart 2015 - 19:06

    Roos:

    Reken maar dat ik je ga volgen!! En missen!!
    Geniet enorm van alles lieve Petra! X

  • 06 Maart 2015 - 17:01

    Ferry Schaap:

    Leuk dat je deze reis gaat ondernemen, we zullen jouw blog graag volgen.
    Goeie reis en vooral veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 569
Totaal aantal bezoekers 10211

Voorgaande reizen:

05 Maart 2015 - 09 April 2015

Backpacken Down Under!

Landen bezocht: