Reunion at Cairns :) - Reisverslag uit Cairns, Australië van Petra Visser - WaarBenJij.nu Reunion at Cairns :) - Reisverslag uit Cairns, Australië van Petra Visser - WaarBenJij.nu

Reunion at Cairns :)

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

02 April 2015 | Australië, Cairns

Tijdens de busrit naar Cairns vergaap ik me aan de prachtige natuur. De bergen hier zijn veel hoger dan wat ik tot nu toe heb gezien en de wolken hangen erop als zachte kussens. Wanneer de zon erdoorheen schijnt omdat het bijna ondergaat, ziet het er adembenemend uit. Helaas kan ik niet even stoppen om een foto te maken.

Eenmaal aangekomen in Cairns, moet ik even wennen aan de drukte van het stadje. Mission Beach was zo rustig en daar kwam je bijna niemand tegen op het strand, maar hier in Cairns lopen veel barbiepoppen en Ken's rond ;) Het is dan ook echt een party stad. Je merkt ook echt dat het hier weer een stukje warmer is, rond de 35 graden, heerlijk! Ik verblijf in Gilligans, hét backpackershostel in Cairns. Het hostel is echt mega groot en eronder zit een bar waar ze live muziek hebben. Nadat ik heb gegeten ga ik daar even een drankje doen, waar ik wat bekenden tegen kom. Iedereen volgt zo ongeveer dezelfde route, dus ik zie meer en meer mensen hier die ik al ken, gezellig!

De volgende dag leer ik het stadje wat beter kennen, koop ik wat souveniertjes en lig ik aan het lagoon te chillen. Die avond ga ik met wat leuke Engelse meiden die ook op mijn kamer slapen een drankje doen en kom ik weer veel mensen tegen die ik al ken. Iedereen is uitgelaten en vertelt vrolijk over hun reiservaringen, superleuk :) Morgen ga ik krokodillen spotten in de Daintree River, zin in!!

Nog even iets kleins: bedankt voor jullie lieve berichtjes tot nu toe. Erg leuk om te horen wat jullie van mijn verhalen vinden :) Tot gauw! Hele fijne paasdagen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 10193

Voorgaande reizen:

05 Maart 2015 - 09 April 2015

Backpacken Down Under!

Landen bezocht: