Sydney Central City - Reisverslag uit Sydney, Australië van Petra Visser - WaarBenJij.nu Sydney Central City - Reisverslag uit Sydney, Australië van Petra Visser - WaarBenJij.nu

Sydney Central City

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

08 Maart 2015 | Australië, Sydney

Vandaag ga ik de stad in! Als een echte toerist de hotspots opzoeken van Sydney zoals het Sydney Opera House, de Harbour Bridge, de Botanic Garden, etc. Wat een mooie stad! Echt gaaf om hier rond te lopen en me te vergapen aan de mooie oude gebouwen, de sfeer te proeven op straat en lekker in het gras te zitten met het uitzicht op het Opera house. Nice! Grappig detail: er zitten hier vogels die een soort van papegaai achtige geluiden maken, ik zie ze alleen niet zitten (later hoor ik dus dat het waarschijnlijk grote vleermuizen zijn. Ok.. Zo grappig is het dan misschien ook weer niet..brr). Nog een goochelaar gezien op straat, ik bleef maar even op een goede afstand, anders weet ik het wel weer

  • 11 Maart 2015 - 11:25

    Arii:

    Haha die goochelaar :') en veel plezier :')

  • 11 Maart 2015 - 11:34

    Jeroen:

    Je weet maar nooit met goochelaren, zometeen moet je nog op het podium komen ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 10205

Voorgaande reizen:

05 Maart 2015 - 09 April 2015

Backpacken Down Under!

Landen bezocht: