Relaxing @ Noosa - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Petra Visser - WaarBenJij.nu Relaxing @ Noosa - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Petra Visser - WaarBenJij.nu

Relaxing @ Noosa

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

17 Maart 2015 | Australië, Noosa Heads

Na een busritje van zes uur, zijn Merel en ik aangekomen in Noosa. Omdat er geen dorm meer beschikbaar was, zitten we in een luxe tweepersoons suite. Nou ja, luxe.. Een klein kamertje (meer een hokje) voor onszelf met een tweepersoonsbed, AIRCO(!!), een veranda en een gedeelde badkamer met een heerlijke douche. Luxe dus, vergeleken met wat we tot nu toe gewend zijn :P

We hebben hier weer een prachtige wandeling gemaakt langs de kust van zo'n zes uur.. Uiteraard wel op ons gemakje, want het is hier zo'n 35 graden. Helaas hebben we geen koala's gezien, maar wel grote hagedissen, een soort leguaan en mooie vogels. In de avond hebben we Boer zoekt vrouw gekeken, waar we ons eigenlijk een beetje voor schamen haha. Voor de rest was deze stop echt even een relaxe momentje. Merel en ik kunnen echt uren praten over vanalles, ontzettend gezellig!

Vanmorgen was ik al vroeg wakker en heb ik de zonsopgang gezien op het strand.. Ik heb een foto toegevoegd, maar in het echt was het natuurlijk veel mooier. Genieten!

En nu op naar de volgende stop: Hervey Bay waar vanuit we de Fraser Island Tour gaan doen, zin in!!

See ya!


De stand tot nu toe:
- Dolfijnen!
- Schildpadden
- Mega grote spinnen
- Heul veul kakkerlakken.. (Of cocks (van cockroaches) zoals Clement zou zeggen haha)
- Veel mooie vogels, pelicaanachtigen, papegaaien, gekleurde tortelduiven met een grote kuif, etc.
- Bush Turkeys
- Hagedissen, gekko's en nog een groot slangachtig beest met poten..

  • 17 Maart 2015 - 11:44

    Jos:

    Leuk om te lezen Petra, klinkt als een hele mooie vakantie tot nu toe! Fraser Island gaat zeker een succes worden, was voor ons ook 1 van de hoogtepunten :-)

    Groetjes!

  • 17 Maart 2015 - 13:10

    Linda:

    Jaloers!!! Als ik dit allemaal lees heb ik zin om ook meteen weer op reis te gaan.. Heerlijk!
    Geniet ervan! Wij genieten mee

  • 18 Maart 2015 - 08:26

    Ma:

    fijn dat je het zo naar je zin hebt lieverd .erg mooi daar .nog een fijne vakantie verder en geniet er maar vangr mams

  • 18 Maart 2015 - 17:01

    Papa:

    ik heb al jou verhalen gelezen,ik hoop dat je een leuke vacantie heb.
    ik mis je wel, ik hou van jou hg papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 10187

Voorgaande reizen:

05 Maart 2015 - 09 April 2015

Backpacken Down Under!

Landen bezocht: