Mission Beach - Reisverslag uit Mission Beach, Australië van Petra Visser - WaarBenJij.nu Mission Beach - Reisverslag uit Mission Beach, Australië van Petra Visser - WaarBenJij.nu

Mission Beach

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

31 Maart 2015 | Australië, Mission Beach

Terwijl de ferry aanmeert bij Townsville, zie ik een vliegdekschip van de marine in de haven liggen die een open dag heeft. Gelukkig rijd ik mee met de Belgen naar Mission Beach in plaats van met de Greyhound, waardoor ik ook even een kijkje kan nemen op dit indrukwekkend grote schip :) Omdat we de laatste waren van de 4000 bezoekers die ze die dag hadden gehad, waren ze al een beetje aan het chillen met een biertje en mochten we vrijwel overal in, tof!

Die avond komen we laat aan in Mission Beach.. Ik had verwacht dat het een stuk groter zou zijn, maar het is er redelijk klein. Ik heb besloten om toch niet te gaan skydiven, omdat het denk ik minder leuk is als je in je eentje zoiets doet. Dan kan je de voor- en napret niet echt delen. Dat komt dan wel als ik hier weer terug kom :)

Het strand en de natuur is weer erg mooi, op het strand lopen allemaal kleine krabbetjes en er lopen hier ook Cassawaries rond (soort struisvogels). Ik ben hier ook weer mensen tegen gekomen die ik ken van Byron Bay en Fraser Island (Merel: Andrej, Christian en Jack zijn hier ook!) Ik heb hier niet zo heel veel gedaan eigenlijk, wat gewandeld, op het strand gelegen en Cast Away nagespeeld door alleen met een steen en wat stokken een vuurtje te maken (I MADE FIRE!!) en een kokosnoot op het strand open te maken en het water eruit te drinken :)

Daarnaast heb ik de vlucht van Cairns naar Sydney geboekt. Het schiet alweer op.. Ik heb nog maar een week hier in dit fantastische land..

  • 01 April 2015 - 11:42

    Lotte:

    Hi Peet,

    Wat een mooie verhalen allemaal! En onwijs gave ervaringen!!!
    Geniet er nog maar ff van, want ja.....time flies when you're having fun!

  • 01 April 2015 - 14:39

    Buuf Marian:

    Nou als je thuiskomt kan je in elk geval wel lekker motorrijden! Dat is ook super leuk. Maar geniet nog van je supertrip! Het lijkt erg leuk allemaal daar in Down Under.

  • 01 April 2015 - 23:59

    Merel:

    Oh wat heerlijk allemaal. Echt te leuk dat je ze allemaal weer tegen bent gekomen :p. Geniet nog maar enorm! Want ik kan je vertellen, hier is niks veranderd. Je mist er niks aan ;)

  • 02 April 2015 - 12:40

    Marieke:

    wat een gaaf verhaal en ervaringen doe je daar op zusje!nog een weekje en dan ben je weer terug in dit kouwe kikkerlandje!geniet er nog maar lekker van!time flies!

  • 03 April 2015 - 16:52

    Gert Jan:

    Niet normaal zulke mooie fotos en belevenissen die jij opschrijft. Ik denk dat je die grijns er nooit meer af krijgt :-)

  • 04 April 2015 - 10:24

    Katrijn:

    Gaaf Peet, geniet van de laatste week daar. Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 10179

Voorgaande reizen:

05 Maart 2015 - 09 April 2015

Backpacken Down Under!

Landen bezocht: