Lighthouse Tour - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Petra Visser - WaarBenJij.nu Lighthouse Tour - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Petra Visser - WaarBenJij.nu

Lighthouse Tour

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

14 Maart 2015 | Australië, Byron Bay

De wandeling naar de vuurtoren van Byron was echt worth it!! Ik heb genoten van een supermooi uitzicht over de kustlijn van Byron, heb schildpadden en zelfs een hele familie dolfijnen gezien. Fantastisch! Daar ook mijn beste foto ever geschoten, hij staat zelfs op de Facebook pagina van het hostel (proud!). Tijdens de wandeling een onwijs leuke meid genaamd Merel uit Groningen leren kennen waar ik nu een paar dagen mee optrek. Ik moest even wennen aan het hippie achtige leven hier in Byron, maar na vier dagen er te zijn geweest, is het toch even slikken als we met de Greyhound bus uit Byron wegrijden. Wat een heerlijke tijd heb ik hier weer gehad. Er hangt zo'n leuke sfeer in het dorpje, je hebt er leuke winkeltjes, de natuur is mooi en bij het hostel zijn ze weer ongekend aardig (thanks Joe en Todd!!).

Gisteravond zijn Merel en ik gaan eten bij een leuke Sushi tent waar ze zo'n carrousel/eettreinding hebben. Het was mijn eerste keer in zo'n sushi restaurant en het beviel erg goed :) Daarna zijn we naar een Silent Disco (jaa.. het heet echt disco :P) gegaan. Wat moet je je daarbij voorstellen? Uit een opengeklapt volkswagenbusje met DJ's kreeg je een koptelefoon met drie verschillende kanalen met muziek. Ieder kanaal had zijn eigen kleur, dus kon je goed zien waarop iemand aan het dansen was. Het busje stond aan de rand van het strand, dus op het strand zag je een zee van kleurtjes op en neer gaan. De echte zee, de heldere sterrenhemel en de vuurtoren in de verte maakten het helemaal af.. Al springend en dansend op de muziek van Bob Marley, Bon Jovi, Elvis Presley, the Beach Boys, etc., hebben we één van de leukste avonden van ons leven gehad!!

• 15 Maart 2015 - 13:17

Merel:

Haha mee eens! T was echt super leuk! Snel weer bij een eettreinding eten :p

• 15 Maart 2015 - 18:16

Katrijn:

Hahaha, silent disco is top! Zo leuk om je verhalen te lezen en dat je zo geniet!

• 15 Maart 2015 - 18:53

Marieke:

Wat gaaf allemaal en je hebt idd leuke en mooie pics geschoten! Matthijs vind de dolfijnen helemaal geweldig haha! Fijn dat je het zo leuk hebt lieverd! Geniet maar lekker van je reis! Xxx van ons

• 15 Maart 2015 - 22:56

Yvon:

Gaaf om je blog te lezen....dat je uit je dak gaat! Weer een mooi avontuur op zak...

• 16 Maart 2015 - 07:30

Jeroen :

Wat is het toch heerlijk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Geniet er van, je verdient het!

• 16 Maart 2015 - 21:55

Maaike:

Dus er bestaat echt nog een disco:p super leuk peet!! Have fun en no worries!!! Xx