Byron Bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Petra Visser - WaarBenJij.nu Byron Bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Petra Visser - WaarBenJij.nu

Byron Bay

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

12 Maart 2015 | Australië, Byron Bay

Het zand geeft een gek geluid als ik op het strand van Byron Bay loop. Het lijkt wel alsof het verse sneeuw is waar ik op loop, alleen dan in een hete variant. Inmiddels heb ik afscheid genomen van mensen in Sydney waar ik graag wat langer bij was gebleven en ben ik samen met Fabienne, een meisje uit Duitsland vertrokken naar het vliegveld. Na een korte vlucht met veel turbulentie en een prachtige rit met de bus, ben ik aangekomen in Byron Bay (just Byron to his friends ;) ). Het is hier echt een beetje subtropisch; veel meer tropische planten, bomen en dieren (temperatuur is ook 30+). Er zitten hier op het strand bijvoorbeeld wel 50 kleine papegaaien in de palmbomen, echt gaaf! Vandaag is het alweer de tweede dag in dit gekke, hippie achtige stadje waar heel wat afgefeest wordt.

Vanmorgen ben ik naar de lokale markt gegaan, waar ik lekker wat vers fruit en groente heb gehaald. Daarna zijn we (een leuke Duitse meid en een stelletje uit Canada) gaan bodyboarden. Wel een paar keer flink wat water binnen gekregen, maar wat is dat gaaf zeg! Morgen gaan we een wandeling van drie uur doen vanuit het hostel naar de vuurtoren van Byron waarbij we een mooi uitzicht hebben en kans hebben om wat dieren te spotten.. Nu al zin in! Maar nu eerst lekker pizza eten met z'n allen! Peace bro's!

  • 14 Maart 2015 - 07:22

    Marieke:

    Wat gaaf allemaal zeg!klinkt erg goed!have fun!

  • 14 Maart 2015 - 09:11

    Katrijn:

    Wat een gaaf verslag weer, je voelt je er al helemaal thuis zo te lezen! Xx Katrijn

  • 14 Maart 2015 - 19:17

    Jan:

    Leuk om alles te lezen. Je hebt het goed naar je zin in ieder geval:) have fun verder!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 10176

Voorgaande reizen:

05 Maart 2015 - 09 April 2015

Backpacken Down Under!

Landen bezocht: