Easy going.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Petra Visser - WaarBenJij.nu Easy going.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Petra Visser - WaarBenJij.nu

Easy going..

Door: Petra natuurlijk ;)

Blijf op de hoogte en volg Petra

10 Maart 2015 | Australië, Sydney

Terwijl ik dit schrijf, zit ik op een hoge klif en bungelen m'n benen over de rand. De zon gaat langzaam onder en ik geniet na van mijn laatste dag in Sydney. Morgen vlieg ik naar Byron Bay, ontzettend zin in. De Blue Mountains heb ik vandaag toch maar niet beklommen omdat m'n kuiten en enkels zeuren van al dat wandelen van de afgelopen dagen. Daar ga ik de laatste paar dagen van deze vakantie langs, want ik vlieg weer terug naar Nederland vanuit Sydney. Wat heb ik heerlijke dagen hier gehad! Ik vraag me af of het nog leuker kan.. Vandaag kon ik bijna niet uit het hostel komen.. Iedereen wil even kletsen (ik snap nu wat je bedoelt Georgina :) ). Echt heel gezellig. Pim, een leuke Nederlandse jongen die daar ook werkt, speelde gitaar en we hebben tijdens het doen van de was even wat samen gezongen, erg leuk :)! Lijkt me zo tof om gitaar te kunnen spelen! Vandaag is er weer een nieuwe roommate gekomen.. Sir Baviaan: ik weet niet of je mijn blogs ook leest, maar je hebt op de andere kant van de wereld een tweelingbroer rondlopen hoor haha! Ik heb gelijk gevraagd of ik een foto van hem mocht maken, kan je het zelf ook zien :P Inmiddels is de zon onder en word ik belaagd door muggen, dus ik ga weer terug naar het hostel. See you at Byron Bay!


Nog even wat dingen die mij hier tot nu toe zijn opgevallen:
- Ja, ze zeggen hier allemaal No worries :P
- De supermarkten zijn echt belachelijk duur.. 5 dollar voor een brood, zakje penne minimaal 4 dollar, echt bizar.
- Je kan het leidingwater drinken, maar het heeft echt een gore chloorsmaak.. Brr
- De "I was like.." en de "O, my God's", vliegen je hier om de oren.. Ik moet nog oppassen, anders neem ik het nog over..
- De Australische top 100 (muziek) is vrijwel hetzelfde als die van Nederland.. :)
- Er zijn hier bijna meer hardlopers dan lopende (niet sportende) mensen. Ongeveer 80% heeft ook echt een atletisch lijf. Ik voel me bijna een dik varken hier..

  • 12 Maart 2015 - 10:22

    Robert:

    Hi Petra,

    Echt tof om te lezen allemaal en leuk dat je zo vaak een update doet! Het jaloersmaken lukt al aardig :)

    Robert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 10182

Voorgaande reizen:

05 Maart 2015 - 09 April 2015

Backpacken Down Under!

Landen bezocht: