Bondi Beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Petra Visser - WaarBenJij.nu Bondi Beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Petra Visser - WaarBenJij.nu

Bondi Beach

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

07 Maart 2015 | Australië, Sydney

Wat is het hier ongelofelijk mooi zeg! Het hostel (Bondi Beach hostel YHA) is erg netjes en wanneer je op het dakterras staat, heb je een fantastisch uitzicht op de zee. Vanmorgen even boodschappen gedaan met een Australische jongen (how are you mate..). Daarna naar Bondi Beach gelopen, ik denk zo'n vijf minuten lopen vanaf het hostel. De wandeling ernaar toe geeft me een grijns op m'n gezicht: hier ben ik voor gekomen, amazing! De rest van de middag heb ik hier lekker gelegen, over de boulevard gestruind. Uiteraard ben ik ook even de zee in gegaan. Hoewel.. dat heb ik even geprobeerd maar de golven waren zo hoog en sleurden me gelijk de zee in. Na bijna m'n complete bikini te zijn verloren, gaf ik het op. Was wel een lekkere verkoeling, aangezien het best warm is (30 graden ofzo). Uiteraard eerst even zonnebrand gekocht, factor 30 en toch nog verbrand.. Toch nog maar even factor 50 halen..

Terug bij het hostel een lekkere salade gemaakt en bij een gezellig groepje gezeten waarmee ik die avond ook naar een kroegje met live muziek ging, onwijs gezellig! Dus niet naar het gay event geweest, omdat je daar al vroeg moest gaan staan, anders zou het erg druk worden.. Dan heb ik mijn vuurdoop wel een keer bij de gayparade in Amsterdam (er gaan vast wel wat collega's mee toch? Haha). See ya later!

  • 11 Maart 2015 - 07:48

    Katrijn:

    Klinkt allemaal geweldig Peet, heerlijk sfeertje daar! Enjoy

  • 11 Maart 2015 - 08:26

    Mams:

    fijn dat je het zo naar je zin heb lieverd.geniet maar lekker van je vakantie.. tot hoirens. xxxxxxxxxmams

  • 11 Maart 2015 - 08:36

    Lisette :

    Wat een superleuke foto's. Heerlijk, geniet ervan en wij gaan wel mee hoor:P

  • 11 Maart 2015 - 09:20

    Lotte:

    Wauw! Ziet er mooi uit daar Petra! Tja sterke golven....daarom is dat programma ook zo spectaculair over de rescue-werkers op Bondi ;)

    Veel plezier nog!

  • 11 Maart 2015 - 10:46

    Petra Visser:

    Haha, dat was ik helemaal vergeten Lotte! Ik heb de lifeguards ook een paar keer live in actie zien komen. Zag er ook echt spectaculair uit!

  • 11 Maart 2015 - 11:35

    Rianne:

    Wow, ziet er geweldig uit meid, ook het uitzicht! Geniet er van!

  • 11 Maart 2015 - 11:53

    Marieke :

    Jaaaaa je collega's offeren zich wel op voor die vuurdoop! No worries.

    Geweldige foto's!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 10185

Voorgaande reizen:

05 Maart 2015 - 09 April 2015

Backpacken Down Under!

Landen bezocht: